Lång dag i dag!

2010-08-25 @ 22:03:22
Clara somna vid halv två i natt vaggandes i famnen, hon har så ont i magen o de finns inte så mycket jag kan göra. Väckte henne vid halv sex för att köra Henrik till jobbet om jag ville ha bilen. Hon sov hela vägen, när vi kom hem igen la vi oss i sängen igen o mös lite sen somna vi igen. vid halv elva ringer mobilen o väcker oss! Hon äter lite o vid tolv tiden sover hon igen.

Ett var de dax att åka till barnmorskan hon blev väldigt sur när vi väcker henne av att ta av henne kläderna! Hon vägs o mäts =)
4960 g o 56 cm lång! Wow vad stor hon börjar bli min lilla fina.
Måste handla fler boddiesar då jag inte har tvättmaskin i lägenheten o min lilla skrutt e en kräkare så de bytas kläder upp till tre gånger om dan! O till min fasa äger vi två st i storlek 56! Så de blir shopping snart!

Efter Bvc körde jag inom svärmor o bjöd in mig lite smidigt till kvällsmaten. =) Cilla e grym i köket! Clara sover!

Vidare hem till Johanna för att prata lite skit o dricka kaffe. Clara sover.
Hem till Cilla o Pelle igen för att äta. Clara äter o sen sover.

På vägen hem igen körde jag inom pappsen för han ska låna min bil i mon. Clara fortsätter sova!

Väl hemma hoppar jag i duschen efter lite matning. När jag kommer ut har henrik blivit inringd på jobb. o jag tar clara i famnen igen. Nu ligger hon på mitt bröst o sover!

Jag undrar om hon laddar inför natten =)

O eftersom flickan min sover på mig o batteriet i mobilen/kameran e dött blir de inga bilder i dag.

natt natt vännerna

Kommentarer

Postat av: Johanna

Måste få träffa er snart och tragga litta skit ;) Lias saknar sin Clara <3

2010-08-27 @ 12:53:31
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback