Lycklig!

2010-09-09 @ 23:42:31

Jag e så lycklig o jag har så mycket att vara lycklig för!

Min underbara dotter som blev 7 veckor i måndes. Hon ler mot mig o de går att gulla fram nu, helt underbart!



Hon är så god att pussa på!!



Hon e så fin vår lilla prensessa!

Gårdagen spenderades ute hos min johanna o Nova! Oh snart får vi vara mer med varann =) De ska bli helt underbat! Vi tog en kort promenad i den fina trädgården O Nova va såå fin i sin nya mössa! Älskar den huliganen haha hon har blivit helt vild o i 190 går de! tss...
Tänk att hon redan e tio månader, tiden går för fort!


Nova var så snäll o lånade ut sin vagn:)



I Dag var jag först in till Hlm, o fixade lite samt hälsade på hos Claras farmor där hon jobbar!
Sen vidare till Fru K
Vi tog en promenad med vagnarna o hämtade Sanna efter skolan ( hihi bonusdag) Handlade frallebullar på vägen tillbax, som sen avnjöts med kaffe! Riktigt trevligt!, helt plötsligt var kl 4! Mycket roligt får vi snart göra igen.

Clara ligger o myser hos fru K <3



Mitt hjärta sover så gott i vagnen





Lias :) Kanske blivande pojkvännen, men lär i alla fall hamna i samma klass så småningom=)

Nu i kväll fick jag min present av Henrik!
En Videokamra!!!!! Så i mon ska de bara filmas hela dagen!

O o o I mon så ska vi få titta igen o Sanna ska med! Jag vågar inte skriva de än jag kanske ger de otur så!!!! tss snart vet vi 100%!!!!

Längtar o e lycklig i nuet!!!!

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Gulle dig! Vad kul med en videokamera!!!!! Puss och tack för igår

2010-09-10 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback