Fullt ÖS heela tiden!

2010-11-29 @ 21:23:44
Fan önskar dygnet hade sisådär en 5 timmar till så man hann göra något. E helt slut på kvällarna o i går gick jag o la mig klockan nio. Lina e nu nerflyttad så man har spenderat rätt mycket tid hos henne borrat fixat o putsat. Där e nu supermysigt hemma hos henne, nästan så jag e avundsjuk !! Nu längtar jag mer än någonsin till huset o få bygga mig ett hem till min familj =) Jag hoppas på lite bilder på hennes blogg snart ;) http://www.mumsgurkan.blogg.se


Clara hjälpte osså till att packa upp =)

Vintern har verkligen knackat på o kommit in. 1 Advent i går o jag lina o Amanda gick ner i byn med vagnarna på lite julskyltning! Mega svårt att köra  vagn i snö, som lera ungefär. Massa snö har kommit.
Nu tittar faktiskt solen fram, Solen ger verkligen energi. Såå skönt har hunnit städa i dag. Vill baka oxå men de e så svårt med Clara som ett tu tre e uttråkad, tänkte fjäska lite för tant calina om hon vill komma hit o leka med henne.

Med massa snö betyder de massa jobb för min Sambo. Han e så duktig, gör sjukt mycket timmar just nu. Ser knappt röken av honom, men i går fick vi tre timmar o de tog vi vara på ;)

Veckan e fullspäckad! Måste fixa inför Namngivelsekalaset som e på Söndag för Clarisen!! Baka planera musik osv...

Nu ska jag göralite kaffe!!
Have a nice day

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hejsan söt! Vilken underbar bild på Clara! Säg till om jag kan göra något till dig ;) Vad spännande med hennes namnkalas, har hennes små pytteklämmor här så att du vet det. Kram

2010-11-30 @ 06:41:31
URL: http://seluna.blogg.ser

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej! Vill tipsa om tävlingarna i min blogg där du kan vinna;



- Presentkort på SUMOpix värde 300:- (avslutas imorgon)

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Lågt deltagarantal vilket ökar chansen för vinst, Välkommen in och delta!

2010-12-23 @ 21:29:06
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback