Förlåt...

2010-11-18 @ 09:03:44

Jag vet e skit kass på de här!!! Men jag har inte haft tid eller ork till att blogga fullt upp varenda dag.

Ska försöka bli lite bättre, kanske inte varje dag men lovar ska försöka bli bättre. De har hänt mega massa nytt. Clara blir 4 månader i mon, helt sjukt vad tiden går. Vi har skaffat en liten lillebror i form av en kise. Inte riktigt överens om namnet, så han har många ;) Vi flyttar om två månader till huset. Har funderat på att börja packa men de har inte hänt. I Morgon e de fredagsmys o då kommer Sanna hem. Lina flyttar från götet till Hässlehåla på lördag, o på Söndag ska lilla Moa (Min brorsdotter) döpas o jag har fått äran att vara Gudmor STORT. Så de e en fullspäckad helg! Ql!!

lillan sover, o jag måste sortera tvätten o försöka få de städat. So, so long så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback