Nu e de fredaasmyyys...

2010-11-19 @ 12:29:28


Åh äntligen e de helg. Sanna kommer vid halv fem tiden, Henrik oxå. I kväll hyr vi en film o myser ner oss i soffan. Ska bli såå skönt. Fruktansvärt dåligt väder är de ute, så de blir nog ingen promenad i dag.

Har haft en hemsk natt. lillan har vaknat typ 5 gånger o gråtit precis som om hon hade ont nånstans. Kl 5 i morse gick vi upp o mös i soffan.hon kändes varm så jag tjoffa in en alvedon, gav henne lite leksaker o gick ut för att röka. När jag kom in höll hon på att somna. Åh sen sov hon i 4 1/2 timme i sträck. De tackar jag för. Uscha så jobbigt när hon e så orolig på natten. Synd om både henne o mig!
Hon fick sin tre månaders vaccintion i förrgår, plus att hennes nr 2 inte hade kommit i tid så förhoppningsvis e de de som spökat.

Idag blir min lilla Ängel 4 Månader gammal!!!

Hon e så duktig, leker mycket själv o e för de mesta en väldigt glad prick!!! Älskar henne så sjuukt mycket. När hon gråter, gråter jag O när hon skrattar blir jag alldeles varm på insidan


MIn Prinsessa!


O de här e vår lilla busiga lillebror

För några dagar sen var vi hos Familjen Kullberg o Clara fick en liten fototime med härliga Johanna, hoppas på att vi snart kan ses e så himla nyfiken på hur bilderna blev. Dock var inte Clara så lättflörtad den dagen=)

Nej nu vaknar fisen min
 Pössa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback