Underbara Dagar!!

2010-09-05 @ 22:13:04

I Går firades jag o min lillasyster Nathalie! Jag blir 25 o hon 16! Min fina mamma o Lasse höll med mat o fika o Nathalie hade bakat två cheesecakes! Min underbara familj kom med blommor o presenter o jag fick så mycket fint! Presentkort i smyckes affären som säljer thomas Sabos smycken som jag bara älskar av mamma! Av Johanna o Patrik fick jag en underbar bukett blommor med liljor o fina rosa rosor o shopping pengar! Jag älskar rosorna! Kan inte gå förbi dom utan att köra ner näsan i dem. Av Svärmor Cilla fick jag ett armband med Claras namn o datum i, skitsött!!! Av Helena o Daniel fick jag rökelse o massageolja som invigdes på kvällen av min kära sambo under en ryggmassage ;) Av Farmor fick jag ännu mer pengar. Av bror o Zita fick jag presentkort på hm. De fick jag av mammas moster Margit oxå. Av mina underbara vänner Carro o Lina fick jag ett par fina öronhängen av de fina märket spinning! Fick blommor o pengar av Lasses mor. Två flaskor fisk av Jonas, som jag hoppas på få dricka snart mmm. En helt underbar dag med massa fina presenter o trevliga samtal!! Tusen tack allihopa!!! Speciellt till dej mamma o Lasse som e så underbara!



Min festfina familj!!







Visst e de ljuvliga!!!

 I dag har dagen varit minst lika bra som gårdagen. Den började med sovmorgon då Henrik gick upp med Clara så jag fick sova till tio utan barn i sängen, ljuvligt! Direkt till tennisbanan för att försöka spela lite med Helena daniel o Jonas! Perfekt väder o Clara sov så snällt i vagnen heela tiden. Sanna lämnade vi hos Mia, Nellie o Isac. För lite lek Med Nellie. Kom inom o fikade där lite senare mys mys! Hon har fått tre jättesöta kattungar o jag e så sugen på den gråa! Men Henrik e inte lika pigg på de. Isac e en sån glad liten parvel =)  De bara skiner om han!



Clara sover sött i vagnen medans mamma rör på fläsket



De e bra jag e med så alla har någon de vinner över :P

Clara e mycket mer med nu o de e så mysigt. Några leenden om dagen serverar hon. Sover hela nätter nästan alltid! Älskar denna unge så jag kan gå sönder! Vi har massvis med grejer att hitta på i veckan =) Oh Ql ska de bli!!
O höll nästan på att glömma ;) min darling Lina me Love, kommer snart hem! Hem på riktigt!! underbart!


Här hemma har jag fått de damsugat o nybäddat gott gott! Ska mysa med Sambon min nu!!


Kommentarer

Postat av: Johanna

Sötnos! Jag vill prova tennis jag med!!!! Ha ha ha! Tycker att om du flyttar till Bjärnumfår du hänga med på spinning, eller pump? Babysimmet var jättemysigt!!!!! PUSSSS PUSSSS

2010-09-06 @ 20:30:02
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja nu går det allt undan. Snart har jag min bebis på utsidan jag med! :-) längtar så!



Ja det har jag också hört! Kankse ligger nånting i det! :-D



Hur går det för dig och lilltjejen då?



Hoppas allt är bra med er!



kramen

2010-09-07 @ 19:44:14
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback