Överraskad IGEN =)

2010-09-12 @ 19:34:51
Var på kalas hos Knyttan i går ( min lillasyster Andrea ) Hon blev 20 år! Åh de e så stort, kommer ihåg när jag fyllde 20. Jag hade sån ångest o tog ut mina piercingar haha men livet blev bara bättre o bättre! Hur som helst jätte trevligt. Efter de skulle vi till Johanna. Patrik o Nova för att umgås o jag o johanna skulle dricka lite vin som jag var grymt sugen på. Packade matersättning till lillan bröstpump xtra kläder mm så att inget skulle pajja kvällen tss.

När vi kommer dit står mina underbara flickor bakom en proppfull Uggleboda bar o skriker wiiii! Så Söta alla har totalblåst mig igen. Lina ringde i torsdes o sa att hon inte kommer i helgen haha o så var hon där. Söta Petra o helene o Johanna o Lina hade fixat, donat, lagat mat tänkt ut lekar bakat en jätte fin rosa tårta Present på ett spa mmm.=) Fan vad jag älskar er!!

Hade inte tänkt fira mig mer då jag inte orkat ta tag i de. Oh så får jag ett jätte fint kallas med de allra bästa. Tusen tack! Henrik har filmat de hela när jag går in skit Ql att se. vet dock inte än hur man lägger upp filmer men ska jobba på de ;) Han o Patrik tog barnen o sov hemma hos oss så vi flickor skulle få vara i fred! Oh de hade gått relativt bra.
Tyvärr slutade kvällen lite sorgligt! Min mosters man gick bort i natt o tankarna vandrade hela natten mot döden! Livet e alldeles för kort i bland.
Då jag även sov utan Clara för första gången kom tårarna lätt! Jag hade som tur en kräkhanduk att snusa på men gud vad jag saknade min familj.
Nu håller Clara på att vakna, jag vill vara där! Så godnatt på er O SUPER TACK TILL MINA FINA FLICKOR!!!!!
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback