BVC i går!

2010-09-14 @ 10:40:51
Mitt hjärta Clara Tingeling Ny Persson blev 8 veckor gammal i går =) Stora damen!
Var på en snabbvisit hos vår distriktsköterska då en läkare hade undersökningar hela dagen. Clara var fullt frisk enligt läkaren o hon hade gått upp ett halvt kilo ;) Min lilla tjockis <3



13/9 2010
vikt: 5480
längd: 57

Hon växer så de knakar min prinsessa!

Anna o Erik kom inom i går då även de hade varit på kontroll hos läkaren. Vi fick massa nya boddisar som erik haft, skit bra då Clara inte längre kan ha sina 50 kläder alls. Gud så fort de går.

Henrik jobba över i går o var inte hemma förrän tio tiden, så de blev en lång dag!

I dag kommer min mamma o hälsar på, mys


Kommentarer

Postat av: Johanna

When to see you again?

2010-09-14 @ 11:24:14
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Jessica - blivande mamma till vårat mirakel

Kikar in och vinkar ... Vilken bedårande dotter ni fått.... Hoppas ni alla mår toppen och att ni har det bra,.,.



Trevlig eftermiddag/kväll och vecka...



/jessica och liten i magen

2010-09-15 @ 17:11:24
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback