Frissan =)

2010-08-24 @ 21:55:21
I dag har jag äntligen fått gjort något åt mitt hår! De var 25 veckor sen sist jag var hos frissan o klippte mig så de behövdes verkligen.. Jag var i vecka 20 då haha så liten mage att Linda inte ens uppfattat att jag var gravid o fått barn!
Min Underbara Johanna kom o tittade till Clarisen medan mamma fick göra sej fin =) Tack fina fina du! Ja hade aldrig vågat passa Nova o Clara själv haha men de hade juh gått bra med endast en kort stund kaos=) Du e lätt bäst!!



Bilden va visst suddig! Men jag e så nöjd med mitt hår! Linda e så duktig!


Jaha tisdagen e här o de funkar! Vi har inte riktigt hunnit anpassa oss o jag har svårt för att göra andra saker när hon e vaken =) Men vi kommer nog snart på hur man gör! O jag e lyckligt lottad som har en underbar man som kommer hem varje dag!

I mon ska vi till Bvc o mäta o väga o träffa doktorn! Hon har blivit så stor redan! Min lillebror Mikael har oxå blivit pappa nu till lilla Moa o när hon o Clara ligger brevid varann ser Clara riktigt stor ut. =)


En månads skillnad på de små!

Kanske försöka komma i säng i tid i kväll!

Önskar jag hade en städerska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback