35 grader varmt i SKUGGAN!

2010-07-10 @ 23:16:24
oj oj oj vad hett de varit i dag, känns som thailand! Plus att man e höggravid. Så efter tvättandet i morse for jag hem till Pappa min hade sån tur att alla var hemma o sammlade. Har suttit i skuggan hela dagen o gjort ingenting, jag o lillebror Erik.
Tycker synd om alla små barn o djur i denna värmen de kan juh inte berätta hur de känns. Men Erik var förvånansvärt glad ändå. Jag klagar inte på värmen o i dag e jag glad att lillan inte e född. Hellre jag än hon eller hur!

Kvällen avslutades med grillning. supergott som vanligt! När myggen o Knotten hittade oss körde jag hem. Henrik åkte till jobb vid tio i morse ut på jour o han e fortfarande inte hemma. Tycker så synd om han som jobbat ute i denna hettan o inget litet pass heller. Fast vi får se de positivt att 20 timmars jobbjour ger grymt bra pengar.

Nä nu ska jag somna framför tvn tänkte jag under takfläkten =)

sleep tight!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback