De blev en dag på stranden =)

2010-07-13 @ 07:28:01

Gårdagen var grymt skön! Jag packade ihop mig o Sanna med kompisen Ebba o åkte till Skummeslöv strand! Den stranden man kan köra ner bilen på. Tänkte så slipper jag bära! Oh gud så härligt de var! Satt i brassestolen 5 min sen ner till ett dopp riktigt skööönt! Bränt mig lite dock, men jag blev aldrig överhettad då jag tog mig ett dopp i halvtimmen cirkus. Roligast e nog linjen på låren där magen har hängt över haha!!



Väl hemma blev de fiskgratäng till middag! Henrik var lite sen då han hade varit på fläktjakt, min söta sambo tycker tydligen inte om att jag bor i soffan under takfläkten. Ínte jag heller men jag smälter bort på natten juh. Han hittade dock ingen då de var slut precis överallt! Inte så förvånande kanske =)

I dag ska jag köra till Hästveda o lämna bilen på lagning så den går iegenom besiktningen! Skönt att få de gjort, i alla fall innan bebis kommer!
Märks att de inte e så långt kvar de e många som ringer o kollar läget, söta farmor ringde i går o hon sa att jag absolut inte fick glömma henne. Haha o jag tror svärmor e lite orolig oxå! Men jag lovar att så fort vår prinsessa kommit så blir de sms som plingar i era mobiler =)

Nä snart vecka barnen o servera lite frukost! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback