Fredagen!

2010-07-10 @ 12:58:17
Ja de blev en väldigt lång dag i går, var inte hemma förrän halv ett så jag orkade inte skriva då :(
Jag vaknade av att jag hörde Rydberg börja  plocka undan efter gårdagen så då fick jag snällt gå upp. Han e så duktig, den gästen som alltid hjälper till, frågar om man behöver hjälp, bäddar sängen han sovit i. Jag gillar Rydberg skarpt! När vi även fått upp Henrik ur sängen for vi till Havet i Ängelholm Råbocka! Lagom varmt i går med ganska mycket moln. Blev två dopp för mig, pojkarna badade inte alls plus att när molnen tog över en halvtimme gnällde de på att de var för kallt haha kycklingar.!!
Så vi drog vidare ner till minigolfbanan istället o spelade lite. Henrik vann men de var knappt ;)

Min söta sambo grävde ett hål till magen så man kunde sola lite rygg så sköööönt!! Love him!




Efter Golfen for vi hem o bytta om sen vidare till Saxstorp för att grilla lite! Super gott att grilla grönsaksspett haloumiost o skinsnitzel mmm... Efter maten blev pojkarna rastlösa så de stack o spela tennis jag fick var linjedommare o poängräknare haha provade lite grann att spela! ´Har aldrig spelat tennis men de e nog något jag gärna gör sen när man inte har en badboll innanför tröjan =)

Efter tennisen bjöds de på fika hos Sax o sen åkte vi hem! En skön kall dusch o rätt ner i sängen. Tror jag somnde direkt! I dag har jag tvättat sen sju i morse o e nu äntligen klar så jag ska slänga mig i duschen o sen försöka hitta på något, tycker dock de e alldeles för varmt i dag... Men man ska inte klaga =)

massa kramar

Kommentarer

Postat av: Johanna

Fina fina du!

2010-07-10 @ 14:19:28
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback