Långa Dagar!

2010-07-15 @ 00:10:43
Två långa dagar! Orkarde inte blogga i går då jag kom hem sent. Efter att bilen var klar o man fått kaffe o mat hos Kusin Petra i Hästveda fick vi skynda oss hem till Johanna för att dusha o svira om inför biofilmen Eclipse! Den e sjukt BRA! Jag rekomenderar dem skarpt. Petra e ett riktigt fan o läst böckerna oxå så hon fick förklara lite tankar o detaljer som inte e med i filmen! Ja borde läst böckerna.



I dag Var de barnmorskebesök på listan. Sanna var inte så pigg i morse men till sist vaknade min lilla hollywood flicka. Hon e så jävla söt!



Bm besöket gick fort o kändes inte så bra, då min Anna gått på semester. Fick en tradig tant som mätte magen o tog blodtryck, lämnade även urin till test. O sen ställde hon in min tid nästa vecka då hon sa att de inte behövdes o jag bara -jaha. Blev så snopen då jag tycker om att komma dit o få höra lillans hjärta o se om hon växer bra. Fick istället en ny tid om fjorton dar typ. Hoppas jag slipper åka dit o lillan kommer innan dess! Gillade inte denna bm alls =(

Mag måttet hade bara växt en halv cm sen sist men de visste jag nästan då magen sjunkit ner så mycket. Blodtrycket var 110 genom 160 o lillans  var 145, hon brukar vara mycket piggare. Huvudet hade sjunkit ner mycket mer men var fortfarande ruckbart, hon sa att de kan de vara ända fram till dagen då hon föds. Så besöket gav mig inget tecken på att hon snart vill ut.
MIna fötter o händer svullnar rejält nu o de e absolut inte Ql.

I går gick mina älskade flipfliops sönder =( Jag har haft dem i 4 år! Köpte de på Netto för 29 kronor. Lätt skönaste skor jag någonsin ägt!  Så idag innan bm körde jag o Sanna o köpte oss ett par skor på rean! 2 par skor 220 kronor rena klippet =)

Efter Bm bilade vi vidare mot Skånes Fagerhult för att möta upp Elin o pappa med Erik o bada i Fedingesjön. Storebror o Bastian anlsöt sej oxå så där satt vi resten av dagen. De blev flera dopp för mig. Så skönt att svalka kroppen. Till o med Far min badade helt otroligt haha. När Henrik slutat jobba för dagen kom även han ner till oss. Fast den badkrukan stannade på land;)

Mys med lillebror Erik


Haha Brorsonen Bastian lekte SandMannen=)

Planen för i mon var egentligen havet men när jag tittade på vädret i dag skulle de dock regna hela dagen på västkusten så de får bli på fredag ist.
Nya planen e Uggleboda =)

Nu e klockan över tolv alla sover utom ja, o vi går in i en ny vecka. Wiii V 39 (38+0)

Magbild kommer i mon!

Sovgott allihopa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Känner igen de där. Min bm gick med på semester. Fick en tråkig tant som bara var stressad:S blir ju inte samma sak...

2010-07-15 @ 11:37:51
URL: http://vafflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback