Lördag o Söndag!

2010-07-05 @ 12:05:53

Hejsan allihopa!!
Har inte mått så bra den senaste tiden så jag har inte orkat skriva när jag väl e klar med allt som måste göras så
 men här kommer lite grann i alla fall. Har dragit på mig en förkylning o där e många jag kan skylla på =) Ac i bilen vilket jag inte kan förstå hur jag har klarat mig utan innan. Fläkten i vardagsrummet skyller Henrik på men de tror inte jag ;) (jag ska gifta mig med den) Sanna panna har snorat lite så även Nova. Så de e bara att take a pick =)

I Lördags blev de kalas för Sanna på Stranden nere vid sjön! De blev riktigt lyckat o jag slapp städa innan o efter. Lina o Henrik agerade grillmasters då de serverades korv med bröd. Riktigt mysigt att bara sitta i skuggan på årets varmaste dag med familj o släkt. Se på barnen när de badade. Även lite vattenkrig blev de oxå. O skönt att Lina var med då jag e så stor nu så de mesta jag gör e jobbigt. Sanna var supernöjd o sa att vi kunde ha de lika dant nästa gång hon fyllde år.



Söndagen kom o de var dax för Lina att åka hem =( Så jag o hon åkte in lite tidigare o la oss på stranden, skönt. Har knappt sett röken av henne på hela helgen, så vi behövde lite kvalitetstid. I Råbocka var de alldeles perfekt. När vi kom dit var de strålande sol o lagom med blåst. Jag skulle bara doppa fötterna med de var så skönt att de slutade med ett heldopp. Gick upp o satte mig i stolen. Då kom de jätte mycket moln, stranden tömdes snabbt. Jag blev bara lycklig då solen inte e min bästa vän längre. När jag torkat somna jag även en stund så sköönt. En timme innan Lina skulle med tåget kom solen tillbaks o de blev ett dopp till.. Jag älskar havet o Ängelholm. När jag blir gammal ska jag bo där ute med min man i en fetevilla med utsikt över havet!!


haha jag fråga Lina om hon var närsynt men de handlade om att hon ville få sol på magen ;)


Efter årets första dopp!!

På kvällen blev de ompyssling av en överhettad förkyld höggravid Angelica i soffan o några filmer med min Henrik.
De e varmt i dag med så jag går nog inte ut förrän senare i kväll.. ska kolla igenom lite bilder från fotosessionen med http://seluna.blogg.se o se vilka jag ska bjuda på i nästa inlägg =)

Ha en underbar Sommar dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback