Magbilden=)

2010-07-01 @ 22:03:06
Här kommer magbilden som jag lovat.

 o framifrån..

haha mitt lilla blindtarmsärr börjar bli stort o katt tassarna är nu tigertassar..

Var en sväng inom ´Mia i dag o tjöta lite, mycket att ta igen då man inte setts på ett tag. Blev dock lite stressad när jag insåg tiden bara flög iväg. Sannna ville inte följa med hem utan hellre stanna o leka med Nelly så jag dumpa henne där nån timme så jag hann göra de jag skulle ;) Nelly börjar bli så stor. Lika vacker som sin mamma.

 
Ubersöta Isac hade nära till skratt o i dag var han extra flörtig!!

Henrik jobbar sista natten denna veckan skönt att få hem han o hinna träffa han lite..
Imon ska vi till familjen Kullberg o grilla. Plus att jag ska få se bilderna åh jag e grymt nyfiken tss.

Nu ska jag smaska i mig lite jordgubbar =) mmmm


Kommentarer

Postat av: jenny

Hoppas du lägger upp några av J´s bilder på dig! Kram

2010-07-01 @ 22:11:46
URL: http://come.to/barbapapa

Postat av: Anonym

Oj verkligen stor jämförr med min mage:)men vacker är den!!

2010-07-02 @ 10:49:46
URL: http://vafflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback