Två härliga dagar!

2010-07-17 @ 23:05:30
Har så mycket att göra, så lite tid. Bloggen e inte direkt prioriterad sånna här härliga sommardagar. I går blev det stranden igen, Skummeslöv! Med Helena, josefinan o Alfred. Johanna Patrik o Nova osså ja o Sanna förståss! Älskar Havet o stränderna i Skåne e oslagbara. Vi har verkligen en egen rivieran fast utan de turkosa vattnet. Men härliga vita stränder! Sanna ville följa med Helena o barnen hem för att leka vidare så jag for hem ensammen! Glömde mobilen hemma så inga bilder nu tyvärr.

I Morse när vi vaknat körde vi o hämta Sanna hos Helena o blev bjödna på frukost samtidigt! Gott! Satt där en stund o pratade hus. Hon e oxå lite hussugen ;)
For vidare till Saxtorp för att bygga pilbågar! inte jag då, Henrik o Jocke haha! Blev först två prov till barnen då Alfred följde med oss o Sanna. Sen byggde de lite större till sej själva. Stora barn roar sej lätt =) Själv satt man i skuggan med en fläkt brevid sej o bara njöt av stunden. Inga bilder i dag heller. Jag vet supertråkigt då en blogg blir hundra gånger bättre med en sån! Kvällen bjöd på filmmys då de e sista kvällen med Sanna. Hon ska hem till sin mamma i mon o sen på Tisdag åker hon med farmor o farfar till Spannien, Gottegrisen=)

Lillan verkar inte riktigt vilja titta ut! Åh hoppas jag slipper gå över!
Vi tänker lite på namn nu. Clara har hon hetat ett tag nu i magen, men vet inte om de e rätt namn? Har Ni några förslag?
Henrik gillar Tindra. gör jag oxå men de e så vanligt nuförtiden.
Mina förslag e Hanna, Melly, Clara, Melinn åh de e så svårt. De stackars barnet ska juh heta de hela livet haha.

jaja nä nu ska de sovas lite.
Dröm Sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback