Update.!!!.

2010-07-03 @ 10:27:09
hello evribody =)

Utvilad e jag nu Så skönt. Har dock haft förvärkar till o från hela natten men jag har sovit som en förkyld gris däremellan =)



Här e flickorna redo o glada för en grillkväll hos familjen Kullberg.
Hade jätte trevligt i går, verkligen!
När vi kom dit fick pojkarna ställa sig vid grillen. De bjöds på kycklinggrillspett, supergod hemmagjord Tzatsiki. himmelsk sallad med  vitlöksbröd. Jätte gott! Jag åt mig proppmätt. Då berättar dom att de kommer efterrätt haha varför e de alltid så? Men som tur var, var den inte klar utan pojkarna försvann i nästan två timmar för att laga oss en äkta amerikansk cheesecake ur Leilas bakbok som jag vill ha by the way ;). Under tiden satt vi flickor i uterummet o traggade om allt mellan himmel o jord. Helt plötsligt börjar jag få lite ont. Nere i magen en spännande smärta som kom o gick hela tiden. Detta har fortsatt fram till nu, men de har inte blivit mindre o de hela har inte eskalerat i heller så de e väl bara att gilla läget o se vad som händer. För jag vet ju inte hur de ska kännas ;)

Tusen tack familjen Kullberg för en mycket trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback