V 38!!

2010-07-08 @ 20:15:30

I dag gå jag in i vecka 38 helt otroligt nära e de nu. Här kommer veckans magbild. Har den sjunkit lite eller e de bara jag som inbillar mig.



I går var jag på Hästveda marknad med Johanna o Nova. Som tur var åkte vi dit lite innan de börjat så då var de inte så mycket folk. men när vi var på väg hem så var de smockat med folk. Gick knappt att köra Novas vagn utan att krocka med varannan människa o jag körde nog på ett antal fötter. ooops :) De fick bli lite pauser då o då o en lite längre i skuggan när de var dax för nan o ny blöja. Nova e så rolig, hon vill absolut inte ligga på rygg numera då kanske hon måste sova ju. Å då missar man så mycke:) Jag sa till Johanna jo hon e nog rätt trött o somnar säkert snart, en halv sekund senare sitter hon o sover med huvudet på sina egna ben, haha jag skrattde så mycket så hon vakna. sen tog de två sekunder till så låg hon i samma position igen. tyvärr har jag inget kort på de då mitt batteri var tomt :(

Jag hittade jätte söta kläder till bebis. Två små klänningar o en boddy i storlek 50..



I dag har varit så himla trött. Jag o Henrik gick o la oss 11 i går o jag gick upp vid 11. Har dock sprungit på toaletten  5 6 gåger i natt. Körde ner till pappas jobb o tog glass o sen åkte jag hem igen, somnade vid halv tre på soffan o vaknade när Henrik kom hem vid 5. Åh ändå e jag trött.  Trött o varm. 
Nu i kväll e Rydberg här o leker med oss, vi ska till havet i mon såå gott.

Har gått med i den där klubben Goboken, o i dag kom välkomsterbjudandet. De var en sån fyll i bok "boken om mig" Den var så himla fin. Har letat efter en sån i nästan nio mänader o denna e faktiskt riktigt fin. man fick även en hanbok i aktiviter för barn i olika åldrar, ett gosehjärta att hänga i vagnen o lite tackkort. 59 kr kostade detta så jag e redan supernöjd. Får se vad de har att erbjuda i fortsättning..

Måste juh även bjuda på en bild där Henrik ligger på alla fyra i köket o tvättar golvet efter att han spillt ut tonfisksallad. Jag Njöt =)


Nä nu ska jag läsa alla mina bloggar som jag följer.

O tack så mycket för alla komentarer jag fick om bilderna super QL.!!

Ha en bra kväll




Kommentarer

Postat av: Johanna

Jisses vad magen sjunkit!!! Snart snart snart! Syns tydligt tycker jag. Spännande nu! Vad du har en häftig upplevelse framför dig! Måste träffas snart igen! Kram

2010-07-09 @ 09:53:44
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja verkligen, jag skulle kunna springa där var och varannan dag om det var så! :-)



V.38...Shit nu är det nära!!! Hur känns det inför förlossning å allt?



Ha en fortsatt bra dag du med! :-)



kram



2010-07-09 @ 11:05:52
URL: http://annacondas.blogg.se/

Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Hhi oh visst är hon fin! :D



Supergo mage du har, och fina kläder inköpta!

2010-07-09 @ 13:09:19
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback