VM final!

2010-07-11 @ 21:58:20
Japp sitter o tittar på finalen! Spännande. Vi har satsat på Holland, plus att de blir mer än tre mål hm vi får se hur detta slutar =)

De åskar som bara den nu. Skönt de behövs verkligen! O regn de tycker träden om.

Vi har en jätte fin regnbåge utanför. Tyvärr har jag bara min mobil som kamera så bilder blir inte så bra, ska lämna in min andra på lagningen men de kommer kosta, inte Ql.



Har varit ute hos mor min i dag o firat hennes 48 års dag! Hon e så fin! Åh så lycklig o de gör mig lycklig. På Tisdag åker hon o Lasse till Bulagrien, så hon tyckte jag kund hålla inne bebis tills hon kommer hem igen, men om jag får välja trycker jag ut henne i natt =) För nu har jag nog ont nästan precis överallt.. jaja! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge.

Vi har hämtat hem Sanna i kväll så nu e de Sanna vecka som gäller! Roligt då händer de lite mer grejjor=)

Önskar er alla en trevlig kväll!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja gud, det var så skönt att läkaren tror att hennes blåsljud har växt bort! Hoppas att vi får det bekräftat sen när vi ska göra ultraljud på hennes hjärta!

17 dagar kvar bara wiiiie Snart dags för dig nu... Tänk vad fort det går! Börjar du känna att det närmar sig (förvärkar eller annat) eller är allt som vanligt?

2010-07-12 @ 10:25:14

Postat av: Anna & Melody

Förra inlägget var från mig... Glömde skriva det :)

Kram kram

2010-07-12 @ 10:27:23
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Postat av: Anonym

Kram på dig. SNART ÄR HON HÄR!!!! Pussa Sanna från mig!

2010-07-12 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback