Clara <3

2010-06-21 @ 21:00:04
Knuff bunk bök, jag älskar att känna dig i mig. Växa o bli större så du sen en vacker dag ska ligga i min famn. Som du är efterlängtad. Det går inte en dag en minut då jag inte tänker på dej. Jag undrar hur du ser ut. vem du är. Samtidigt e jag livrädd, allt så nytt. Kommer jag att göra dej lycklig? Kommer jag att kunna göra dig trygg? Kommer jag att kunna trösta dej? Kommer jag att kunna vara din mamma? Många frågetecken. men jag är helt övertygad att jag kommer göra mitt bästa! Jag älskar dej redan. Oh längtar sjukt mycket till den dagen du kommer till världen utanför magen. Vi är många som längtar efter dej. Vår lilla Clara!!




  •  Första dagen for din senaste mens var 22-Oct-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 29-Jul-2010 (Lejonets tecken)
  •  Du är gravid i vecka 34+4 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 2541 gram. *
  •  Bebisen är c:a 47 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 86% av graviditeten.
  •  Du har 37 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 22-Oct-2009 till 19-Jan-2010
  •  Din andra trimester varar från 20-Jan-2010 till 20-Apr-2010
  •  Din tredje trimester varar från 21-Apr-2010 till 29-Jul-2010

* Siffrorna avser genomsnittsbebisen och bygger på medelvärden för ett stort antal foster. Ref: Lagercrantz, H.



37 dagar till din beräknade födelsedag men sen får vi se när du bestämmer dej för att titta ut. Tiden har gått fort samtidigt som de känns som att jag varit gravid i evigheter.
Byxorna jag köpte för en månad sen kan jag inte längre knäppa över magen. Från lilla xs trosorna till 38/40. Mina bröst är enorma om man jämför med mina tidigare petita bröst ;) Jag har verkligen förändrats. 71 kilo att bära på e ganska mycket mer än vanligt. Jag är sjukt sugen på ett glas rödvin. Allt detta är inte viktigt för de allra viktigast är du.


Kommentarer

Postat av: Våfflan

Underbart skrivit:) Blev lite rörd:) Känner precis likadant. Tänk att man skall bli mamma med världens underbaraste sambo som man har skapat detta lilla underverket:D

Ta hand om dig i sommarvädret!!

kramar Paulina

2010-06-22 @ 09:41:05
URL: http://vafflans.blogg.se/

Postat av: Netto Jossi =)

Du kommer bli en jätte bra mamma Angelica, inget att oroa dig för =)

2010-06-27 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback