Föräldragruppen! Del 1

2010-06-15 @ 19:23:15
Japp nu var de klart! Ganska intressant faktiskt, kanske inget så där jätte nytt men bra att veta. Synd att Henrik inte kunde vara med då de var ganska mycket information till honom hur han kan hjälpa till. Men jag har haft genomgång med han precis haha.
 Vi pratade om förvärkar o förlossningen och vilka hjälpmedel man kan använda sej av. Jag tror som jag känner nu att jag ska använda mig av Ackupunktur som man får när man kommer in till förberedelserummet, Lustgasen och eventuellt epiduralen, sen om jag ångra mig de får vi juh se =) Har juh absolut ingen aning vad som kommas skall. Har redan haft många sammandragningar men de gör juh inte ont utan de e mer en spännande känsla o sen i bland strålar de ner mellan benen de e dock inte skönt.
De e roligt att se o träffa andra gravida tycker jag alla magar e juh så olika varann. Barnmorskan som höll i de hela var supertrevlig, lugn o erfaren.

Efter mötet skyndade jag mej hem då Jag hade Elin o Sanna väntandes på mig, inom affären o köpte lite ägg oo mjölk då pannkakor stod på listan.

Allt hade gått jätte bra här hemma de hade varit ner i byn o köpt godis chips o cola plus en film. Får skylla mig själv som gav dem pengar innan jag åkte.

Mor min har även varit här en runda då hon inte riktigt var nöjd med håret hon ville ha de kortare. Så en kopp kaffe o klippning senare var hon betydligt nöjdare. Alltid trevligt att träffa mamma min.
Då jag satt uppe hela natten med den här bloggen så blir de förhoppningsvis en tidigare kväll för mig, e supertrött o känner huvudvärken e på g. Hoppas på sol i mon så man kanske kan ta sej ner till sjön eller något annat myspys med Sanna fina.

Ha en trevlig kväll!
Kramar Angie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback