Förvirrad!!

2010-06-18 @ 12:18:55
Undrar om de hör till gaviditeten? Jag har alltid haft koll på allting (utom folks namn, de har jag svårt för) Om jag sett en sak någonstans så memoreras de omedvetet gillar att ha en plan o blir jätte stressad om jag känner att jag inte har kontroll!
Men nu förtiden gör jag av med både de ena o de andra, förväxlar datum o tider. Tididgare i veckan slarvade jag bort min plånbok i plånboken låg de allt. mina kort körkort presentkort visitkort. ja de vanliga.Så nu har man passet som id handling o får föra över pengarna till sambos konto :(. Idag skulle jag juh på föräldragrupp del 2 o trodde de börja 1 men de började visst 11 så när jag kom på de var de för sent. Nycklarna har jag glömt inne på statoil nästan varje gång jag vatt o tankat. Så jag e juh mycket mer tankspridd än vanligt. E de bara jag eller e de Claras fel? :)

I Dag e de fredag, äntligen! Henrik e ledig i helgen o utan jour. Så i kväll blir de myskväll. Prinssesan o Grodan och Avatar ska hyras med en massa gottigt att smaska på. Johanna o Nova kommer oxå.





Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är graviditeten! Och värre blir det, tyvärr, i alla fall blev det så för min del.. :/

Jag hoppas att du kommer lindrigt undan, och att allt annat med lilla Clara går bra! :)

2010-06-18 @ 20:06:55
URL: http://www.mobilblogg.nu/gawky

Postat av: Johanna

Härligt härligt med fredagsmys!! Puss på dig sötnos för du är bedårande med din mage, jag saknar min...

2010-06-18 @ 21:36:27
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: maria

Glömskheten är graviditens fel. så var det för mig fast jag brände nästan ner huset några ggr ! höhö



åh jag älskar prinsessan & grodan. Jätte bra film.

vet du vad du ska ha för kön på bebis??

2010-06-19 @ 14:26:57
URL: http://mariaplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback