Han smyger ut....

2010-06-16 @ 07:32:36
Haha min Sambo Henrik e så rolig. Mer förvirrad man har jag aldrig träffat. På morgonen alltid lika dant, han snozar på sin mobil 3 till 5 gåner men han vaknar inte av vibrationerna på mobilen som de flesta människor utan låter de ringa minst en minut först om han vaknar överhuvudtaget, oftast får jag knuffa till han =) Sen upp i total kaos då han absolut inte har koll på någonting, skriker -Var e mina jobbenycklar? -Har du sett min mobil? -Fan jag hittar inte min bilnyckel.-Oh var en min plånbok. Oftast ligger hans saker i jeansen han hade dagen innan...
Har sagt till han många gånger att lägga fram allt på bänken kvällen innan så blir de inte så här. Ibland förbereder jag till han så jag ska slippa bli väckt kl 6 på morgonen, men han är en vuxen man.
Men jag älskar han ändå <3 Oh jag tycker om att ta hand om min sambo.





Kommentarer

Postat av: Johanna

JA!!! Äntligen! Jag kommer råfölja din blogg sötnos!!! Kanske en fotosession nästa vecka? Barnen kan leka!!! PUSSSSSSSSS

2010-06-16 @ 09:39:59
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: jenny

:D



Nu är du bokmärkt fröken, hälsa din roliga sambo så gott!

2010-06-16 @ 13:00:24
URL: http://sostrami.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback