Kungabröllop <3

2010-06-20 @ 01:14:35



Sitter just nu o tittar på bröllopsvalsen! Wow vilken dans! Magiskt vacker o de ser verkligen ut som äkta Kärlek!!

Ett stort grattis till Kronprinsessan Viktoria o Prins Daniel!

Tyvärr har irriterande negativa pesimistiska människor pajat denna magiska händelse!

Fattar ni inte att detta är något man verkligen sällan ser! Ett svenskt kungligt bröllop! Oh sen att vi får en drottning. En Drottning! Vi har haft 4 st regerande drottningar i Svensk historia o den sista var på medeltiden.
Mångas argument e givetvis att de kostar oss 10 miljoner extra detta året pga av flytt och bröllop för Vikkan o Daniel. Men har ni tänkt på hur mycket Sverige tjänar på detta. Bara samma vecka som bröllopet utspelar sej väntas Handeln dra in 2.5 Miljarder.  Stockholms Hotellen 200 miljoner och restaurangerna 100 miljoner! Utöver de vanliga. Turismen kommer öka med över 12000 fler turister i bara Stockholm. Sverige sätts på kartan i hela världen! Oh tänk så mycket media har tjänat på de! Alla som tjänat på detta måste betala skatt. Oh skatten kommer tillbaka! Alltså ser jag de som att vi bara har investerat jävligt bra!!!
Många tycker att detta e alldeles för mycket o de borde hållt en mindre cermoni tillomed borgligt! Men då e de juh inga kungligheter! Oh Kungligheter ska firas med pompa o ståt!

De allra bästa med detta är att de är äkta kärlek O Viktoria har fått välja vem hon vill dela sitt liv med!! Önskar dom alla lycka.

haha nog om detta! Tror att jag blivit en riktig royalist!

Kvällen för mig, vanliga Angelica i en hyreslägenhet i lilla Ö-A, hon har oxå vatt på fest =) Grillkväll o förfest hemma hos värdinnan Helen! Vi hade gjort så fina grillspett. Smaksens var de. När vi ankom fick vi varsin blå liten lapp med ett uppdrag som skulle genomföras innan kvällens slut! Henrik fick en jätte lätt " Du ska plocka en buckett bliommor o ge till Hampus A " haha orättvist! Själv fick jag "Du ska hålla ett tal till Helen o i slutet ska du gråta" Så de var bara till att bita i de sura äpplet o göra ett tacktal till Helen. haha jag hatar att hålla tal, speciellt där jag inte känner allt folk. Men jag överlevde o de e bra träning att göra sånt man inte vill egentligen. Plus att jag väntade till de flesta var lagom förfriskade så förhoppningsvis e de ingen som kommer ihåg de i mon ;)
Roligt med lite lekar på fester :) Tusen tack Helen för att vi fick komma, de var supertrevligt!!

Klockan e rätt mycket nu, känner ögonlocken blir bara tyngre så nu e de nog dax



Söta Sanna o Fina Helene.


Kommentarer

Postat av: Helene

Tack ska ni ha!

2010-06-20 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback