Lite sliten..

2010-06-19 @ 10:40:15
Nu har Johanna o Nova åkte hem, de spenderade natten här :) Johanna på soffan o Nova i Claras vagn. Så mysigt. Blev väckt kl 8 då johanna tyckte jag skulle gå upp o dricka kaffe med henne innan hon for hem.

Prinsessan o Grodan var en underbart fin film, o för ovanlighetens skull var prinssesan inte elak bara lite smått neurotisk haha. Efter den filmen blev de Avatar, har dock sett den innan men satt som på nålar ändå. Åh den har så fina färger... Till filmerna bjöds de på fruktsallad med de alla sorters frukter vi kunde hitta Walnötsglass o grädde m m m.

I dag gifter sej Kronprinssesan Viktoria o Daniel, jag tänkte titta lite på själva vigseln då jag e grymt nyfiken på klänningen:) Sen om jag hinner se hela får vi se, ska iväg till Helen på förfest o grillning inför Vittsjödagarna. De ska bli super Ql.

Nä en Powernap nu som man orkar med dagen kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback