Midsommar O Dop!

2010-06-26 @ 19:14:38

Sitter här i soffan o fullkomligt slut!!

Midsommar... firades ute hos Sax i deras fina trädgård med sill potatis o jordgubbar i stora lass. lite kubb o påbörjandet av en midsommarstång :) Pojkarna jobbade hårt på snappsandet.
 Nova bar lätt den finaste kransen.



Henrik försvann i 40 min o plötsligt kom han tillbaka med en krans så fin till sin flickvän <3



 Tackar John Sax för en underbart trevlig kväll

Dop för Lillebror Erik 100626

Ute i Eket, Rya kyrkoruin. Så himla vackert o skönt att slippa sitta inne i en kyrka utan i stället under en bar himmel. Alla mina syskon var där, (På pappas sida:) vilket e väldigt sällan det händer. Farmor Monika, Annas mamma Aje o syster med familj. Mycket trevligt avslappnat. Inget krux här inte. Älskar hela min stora familj.



 visst e vi snygga!! Fick tyvärr ingen bild på oss tillsamans....



efteråt samlades vi hemma hos mormor Aje där de bjöds på god mat o fika med massa skratt o mys.



Här har vi hela barnaskaran från Vänster, Farmor Monika, Storebror Daniel, Lillasyster Knyttan, Lillebor Mikael, Lillebror Erik, Pappa Stefan, jag o Lillasyster Elin

 



Min söta Lillebror Erik!!!

Det blev lite mer av ett bildregn än blogg i dag...

En urmysig helg som fortfande inte är slut....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback