Ny Design =)

2010-06-20 @ 21:34:30
Så vad tycker ni? Visst blev den fin.

Tack vare Tiinis som tipsade mig om www.designadinblogg.se hittade jag den här först stod där massa bla bla bla o tänkte att de här kommer ta tid, men tid e något som jag har gått om nuförtiden =) Men efter lite mer reserch hittade jag en färdig mall som man bara laddade ner typ. Gött! Men sidan e faktiskt grym ska försöka lägga in lite bilder i toppen, där står precis hur du ska göra =) så fort jag listat ut hur :)

Sanna e hemskjutsad till sin mamma o Henrik e på jobb nu. Han jobbar natt hela veckan vilket betyder att han e vaken lite när han kommer hem sen sover han hela dagen så honom kommer jag inte så mycket av denna veckan. Känner mig lite nere o deppi beror nog på de men kan inte riktigt sätta fingret på vad.

Dagen har varit väldigt lugn, gick upp vid 11 vakna med dåligt samvete för Sanna varit vaken själv länge. Men mötte henne i pyjamas o sömn i ögonen. Hon hade visst oxå precis vaknat, haha tror hon ärvt sjusovandet av sin far ;)
Vi värmde lite bullar i ugnen o mös en riktig söndagsfrukost. Henrik fick sova lite till då han skulle jobba natt.

Jag har städat o tvättat lite grann, e dock inte riktigt klar. Har även varit på lekplatsen med Sanna o sen blev de en kulglass på stationen.

Vi tre tiden vaknade henrik till o jag la mig för att vila en stund, riktigt gott att somna på soffan. Nu förtiden kan jag sova nästan varsom helst haha

När jag vaknade igen var middagen klar Nypotatis o sill så gott. Längtar till nästa helg då man kan kränga midsommarmat i massor.

Nu sitter jag här halvdeppig o tittar på brasilien matchen. I Mon e de föräldragrupp del 3 o sen får vi se vad som händer. På tisdag tänkte jag dra mig ut på landet o bo där ett par dagar men vi får se=)

see ya




Kommentarer

Postat av: TiNiS

De blev ju kanon :D



Det tar faktiskt inte så himla lång tid när man väl kommer igång, men de e just det, man ska komma igång ;P

2010-06-21 @ 02:57:55
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback