Onsdag natt :)

2010-07-01 @ 01:08:23
Så egentligen e de Torsdag, o Torsdag e min favvo dag då jag går in ny vecka =)

I dag har de inte hänt så mycket, e mega sliten o har så svårt att gå då min foglossning gjort sej påmind. De var nog allt traskkande från gårdagens fotografering i o ur båt osv. Så tråkigt att ha ont o att man måste be sin sambo om hjälp för att komma in o ur bilen, soffan, sängen men men de e juh in´te så långt kvar nu. 28 dagar till Bf. I mon e de även dax för barnmorskan mäta magen alltid lika Ql =)

Nu i kväll hyrde jag o Sanna filmen Farsan o hade köpt hem lite marängswiss, super gott. När den filmen var slut tittde vi på Anastsia den e så fin den filmen o så mycket sång. Jag älskar sång. När hon ligger i mitt knä säger hon klia mig ;) söta unge. När Henrik inte e hemma blir han lätt utbytt haha, annars e de hans jobb..

Nä blir uppdatering i mon efter bm besöket...Sov gott...





Kommentarer

Postat av: Johanna

ÅH! Hoppas att du får vila nu massa innan bebis Clara kommer! TA HAND OM DIG OCH BLI BORTSKÄMD!!! KRAM

2010-07-01 @ 07:17:49
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja att fynda är alltid kul! :-)



Jag ska faktiskt inte jobba så länge till...Den 18 juli går jag på 4 veckors semester och efter det direkt på havandeskap..SÅ det blir lång ledighet inför bebis nedkomst.

Men men tanke på det jobb jag har (usk på demensboende) känns det välbehövligt!



Nu är det inte långt kvar för dig/er! Spännande!!



kram

2010-07-01 @ 10:50:16
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback