Sitter o Päser!

2010-06-16 @ 17:40:37

Japp sitter i soffan o päser middagen. Känns som jag ska spricka, men gott var de. Idag var de Sanna som bestämde maten. Kycklingfile ris o curry.

Vi har varit ute vid Fedingesjön nästan hela dagen. Så gott att bara sitta o mysa, prata o bara va. Jag lyckades få med mig Pappa Anna Elin Sanna o Erik. Supermysigt! Brasse stolar o fika. Har verkligen fått känna av sommaren i dag.

Pappa o jag badade bara fötterna badkrukor som vi e =)

 Söta Erik låg o snacka i vagen.

Badet fick flickorna stå för. Helt Galna!! Man sitter på helspänn! haha.

 

Vi var inte hemma förrän halv fyra tiden o jag fick sätta i gång med maten för Henrik ringde o sa att han var VRÅL hungrig.

Nu sitter jag här tar de lungt o e fortfarande propp mätt. Sanna har följt med Ebba o hennes föräldrar till mammas vik för att änn en gång bada. Tur de blev så fint väder. Måste försöka ta mej till Kronan oxå då mitt paket från Ellos har kommit med bla kläder till Sanna Panna. Hon växer juh så de knakar nuförtiden O i kväll e de greys sista avsnitt, tjohoo de var sjukt spännande sist :S

I mon e de en händelserik dag,längtar som bara den. Först Barnmorskan för att lyssna på Bebis o sen på eftermiddan ska vi titta på hus, o jag har stora förhoppningar sen om de e bra eller dåligt får vi se. Måste köpa skor till Sanna med då hon endast har flipp flopps o foppa tofflor här.

Önskar er alla en fortsatt mysig sommarkväll =)

 


Kommentarer

Postat av: Johanna

puss till Sanna från mig! Tss! Härliga unge!!!

2010-06-16 @ 20:38:26
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback