V 35!!!

2010-06-17 @ 23:34:20
Ja går in i en ny vecka i dag. V 35




Ja gud ja nu e de verkligen inte långt kvar, Åh om vi får bestämma e hon här om tre veckor. haha önsketänkande=)

I dag har de varit en lång dag, Vaknade vid nio vilket är väldigt tidigt för mig! Fixade mig själv så man såg representabel ut o sen väckte Sanna som snusade gott! Lagade lite frukost, Mannagrynsgröt en riktig favorit just nu.
Fyllde bilen med sysselsättning så som målarböcker pennor o nintendo ds. Badkläderna packades oxå då vi hoppades att molnen som prydde himlen skulle försvinna, Åh så begav vi oss till Barnmorskan i Ängelholm för en rutinkontroll.

Allt såg jätte bra ut. Följer min kurva fint med ett Sf mått på 34. Bra hjärtslag på 160! En riktig Piggelin enligt bm :) Huvudet fixerat men ännu ruckbart, mitt blodtryck på de vanliga 120. Gått upp 12.8 kg Så nu känns de nära. Pratade även lite förlossning och om hur min graviditet har varit.




Vidare till Matz skor utanför Ängelholm för att införskaffa Sanna ett par nya skor. Super snygga fanns ett par nästan lika dana till mig men jag har juh redan så många skor.....

Efter Ängelholm körde vi till uggleboda för att hälsa på Johanna o Nova mina söta! Tyvärr hade inte vädret blivit mycket bättre så de blev Hitta Nemo kaffe o massa prat. Nova e så stor nu så hon sitter själv, jag förstår inte vart tiden tar vägen. Hon kom juh nyss. Vid halv 5 kom Henrik, färdigjobbad för dagen o nu skulle vi titta på huset. Hm huset ja. De var fint o lagom stort. Bra driftkostnader och en helt underbar altan o en tädgård som passar oss perfekt. Så nu ska vi suga lite på den karamelen återkommer om detta en annan dag.

Efter hustitten har de blivit lite av en rutin att åka hem Henriks föräldrar o äta grillat. Alltid lika smaskens o trevligt många disskutioner om allt möjligt plus att i dag gjorde Johanna oss sällskap. mega mysigt.




Nu ligger Sanna i sängen o jag o Henrik sitter vid varsin dator. Han har ett nytt spel för tillfället Total War!. E helt slut nu o det dröjer nog inte länge till jag ligger under vårt täcke o snusar.

I mon e de föräldragrupp del 2. Spännande =)

Sov gott mina vänner!





Kommentarer

Postat av: Paulina

Trevligt å få börja läsa din blogg:)



Hoppas allt är bra med dig å lillen!



kramar Paulina

2010-06-18 @ 16:20:56
URL: http://vafflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback