V36....

2010-06-24 @ 20:38:04
Ny vecka i dag :) Känner mej mer gravid än någonsin. Svullen som en nygödd julagris :D. Men de e väl de som tillhör.






Så nu väntar jag på att magen ska sjunka ner lite så man kan andas igen. Tro mig jag klagar inte ett dugg ;)

De var ett tag sen jag uppdaterade ordentligt, dåligt av. Hatar själv när bloggarna som jag läser inte uppdateras dagligen Så vi börjar med Tisdagen. Jag rymde ut till johanna o Nova. De e så himla skönt där ute Naturen får en att andas o all rastllöshet som man känner blir som bortblåst. Vi strosade runt i trädgården o övade inför fotosessionen Johanna K ska ta senare nästa vecka :)



Sen tog vi oss e tur med deras roddbåt ute på dammen. Jag o Nova satt o njöt av kakorna medans Johanna övade roddteknik :)
På kvällen slängde vi igång en klassisk tjejfilm Girl interupted med en ung Angelina Jolie. Sen somna vi gott bredvid varann..

Onsdagen bjöd på Twilight maraton hemma hos min kusin Petra i Hästveda. Fem barn o två vuxenfilmer haha men de gick över förväntan. Petra är en grym värdinna som fixade oss en brakfrukost när vi kom, med bullar från Bjärnumfiket. efter sju timmar var vi klara o nöjda :) Nu kan vi gå o se the eclips på bio när den kommer :)

 vi köpte en blomma till Petra för de var hon verkligen värd.

 Tristan - Bebis kommer när magen sprängs :) Söta unge!!

 Nova sitter o klappar Clara super Ql..

När kvällen var slut for jag o Johanna till Hässleholm för att hämta hem Johannas Sambo.. Oh de var dax för mig att köra hem. Slocknade som en stock i går. Borta bra hemma bäst :) Tråkigt Henrik redan åkt till jobb dock, men han väckte mej med frukost o mys i morse när han kom. Då Henrik varit duktig o jobbat hela natten gick han sedan o la sej. Själv åkte jag till Familia för lite shopping. haha inget jag kan rekomendera till gravida kvinnor med svullna fötter. Men jag kom hem med de jag skulle. Ny klänning till dopet som e på lördag för lillebror Erik. plus en doppresent. Väl hemma blev de lite snabbstädning o sen kom pappsen för en klippning o lite kaffe. mys.

Nu i kväll har jag o Henrik varit ute o ätit på stationen man orkar juh inte alltid laga mat hemma o så slipper man disken. Åkte o inhandlade jordgubbar för 250 jävla spänn inför morgondagen. Midsommar i mon helt otroligt. Dagen o kvällen ska spenderas hemma hos Saxarna.. Vi hyrde även film som vi snart ska ses.

Pratade med Johanna nu i kväll o Nova har fått sin första tand inatt..


Nä nu ska jag krypa upp hos mannen min o hålla kväll. Hade bäst alla mina vänner!!


Kommentarer

Postat av: jenny

hej kusinen min! Ha en superfin midsommar både du och sambon! Hälsa sax & co att jag saknar dom och ge dom en bamsekram eller två!

Puss o kram!

2010-06-24 @ 21:25:58
URL: http://sostrami.bilddagboken.se

Postat av: Johanna

HÄRLIGT!!!! HÄLSA SAXARNA SÅ SES VI NÄSTA VECKA!!

2010-06-24 @ 22:24:52
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Anonym

Så fin mage!



Ja det var minsann lyx det. Nu "skiner det" både utomhus och invändigt (invändigt gjorde dock jag det mesta själv)!



Trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 22:33:52

Postat av: Anna - Gravid ♥

Det var jag som glömde posta namn å så i föregående kommentar...

2010-06-24 @ 22:34:50
URL: http://annacondas.blogg.se/

Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja den kommer nog bli MYS!

Detsamma!

2010-06-25 @ 06:42:09
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback